Mezoterapi Adana

Mezoterapi Nedir?

Mezoterapi, cildi gençleştirmek ve sıkılaştırmak, aynı zamanda aşırı yağları gidermek için vitamin, enzim, hormon ve bitki ekstrelerinin enjeksiyonlarını kullanan bir tekniktir. Aynı zamanda ağrı tedavisinde de kullanılır.

İlk olarak Fransa'da bir doktor olan Michel Pistor, 1952'de tekniği geliştirdi.

O günden bu yana ağrı tedavisinden başka kozmetik nedenler başta olmak üzere bir çok alanda tedaviye yardımcı olarak, Amerika Birleşik Devletleri ve dünyanın diğer bölgelerinde insanların memnuniyetinden ötürü popülerlik kazanmıştır.

Mezoterapi Nereler Yapılır?

Adana mezoterapi uygulamaları muayenehanemizde yıllardır başarı ile uygulanmaktadır.

• Basen, bel, uyluk,
  • Kalça, bacak, kol,
  • Yüz gibi bölgelerdeki fazla yağın azaltılamasında,
  • Selülitlerinizi azaltma ve gidermede,
  • Kırışıklıkların ve çizgilerin belirsiz hale gelmesi veya kaybolması,
  • Gevşek cildi sıkılaştırmada,
  • Vücudunuzu ideal hatlara kavuşturmak amaçlı,
  • Pigmentli koyu cildin rengini açmada,
  • Saç dökülmelerinde dökülmeleri durdurma ve saç köklerini güçlendirmede,
  • Ağrılı bölgerin (fibromyalji, kas ve eklem ağrıları, adet sancısı, zona ağrıları ve benzeri) ağrısını azaltma ve gidermede,
  • Akne (sivilce) tedavisinde ve diğer bir çok nedenden ötürü kullanılmaktadır.

Teknik, cildin orta tabakasına (mezoderm tabakası) çok ince uçlu iğneyle bir dizi enjeksiyonlar yapmak suretiyle uygulanır. Mezoterapi, ciltte hasara neden olan zayıf dolaşım ve inflamasyon gibi altta yatan sorunları düzelterek tedavi ve fayda sağlar.

Mezoterapide enjekte edilen maddeler için standart bir formül yoktur.Kullandığımız ilaç gruplarının bazıları aşağıdadır:

• Vazodilatatörler ve antibiyotikler,
  • Non steroid anti inflamatuarlar,
  • Kas gevşeticiler,
  • Kalsitonin ve tiroksin gibi hormonlar,
  • Kollajenaz ve hiyalüronidaz gibi enzimler,
  • Bitkisel özler,
  • Vitaminler ve mineraller.

Mezoterapi Nasıl Yapılır?

İşlemden bir hafta önce aspirin ve diğer ağrı kesici ilaçlardan (NSAID) kaçınmanız gerekebilir. Bu ağrı kesiciler mezoterapi sırasında kanama ve morarma riskinizi artırabilir.

Her seans sırasında duruma göre,cildinize uyuşturucu ilaç uygulanabilir. Özel bir kısa iğne kullanarak bir dizi enjeksiyonlar yapılır. Enjeksiyonlar, hangi durum için tedavi gördüğünüze bağlı olarak farklı derinliklerde (1 ila 4 milimetre) verilebilir. Doktorunuz, iğneyi cildinize belli bir açıyla yerleştirir. Her bir enjeksiyon cildinize sadece küçük miktar dozlar bırakır.

İstenilen etkiyi elde etmek için muhtemelen birkaç mezoterapi seansına ihtiyacınız olacaktır. Tedavi sürecinde 3 ila 15 günde bir muayenehaneye çağrılırsınız. İlk başta, her 7 ila 10 günde bir enjeksiyon alırsınız. Cildiniz iyileşmeye başlarsa, tedaviler iki haftada bire veya ayda bire düşer.

Mezoterapi Ne Kadar Etkilidir?

Mezoterapi, istenmeyen yağlar ve vücut şekillendirme için umut verici bir tedavi yöntemidir.Yapılan çalışmaların çoğu, kozmetik, ağrı, kilo verme, sigara bırakma gibi konularda mezoterapinin çok önemli faydalarının olduğunu ortaya koymuştur.

Saç Mezoterapisi

Adana da mezoterapinin sık tercih edilmesinin nedenleri arasında kırışıklıkların tedavisine, ağrıların giderilmesi ve istenmeyen yağların giderilmesine ek olarak alopesi, yani saç dökülmesini tedavi etmek için de sıkça kullanılır. Mezoterapi tedavisinde, doğal bitki özleri, vitaminler ile finasterid ve minoksidil gibi ilaçlar saçlı derinin dermisine enjekte edilir.

Mezoterapi saç folikülü içindeki ve çevresinde hormon dengesizliklerini düzeltir, saçı ve saç diplerini besler, saç derisinde kan dolaşımını artırır. Adana Mezoterapi, Adana en iyi mezoterapi yapan yer, Adana en iyi mezoterapi yapan doktor gibi sorular sorulmaktadır. Yılların tecrübesiyle merkezimiz sorularınızın cevabı olacaktır. İletişim ve randevu için 0(501) 124 85 01 nolu hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.

MEZOTERAPİ ADANA SORULARI
  • E
    EBR***26.10.2021

Merhaba Ben uzun yıllardır migren atakları geçiriyorum. Artık kronikleşmiş durumda. Sürekli Migren ilaçları kullanmaktayım. Migren botoksu yaptırmak istiyorum. Acaba migren botoksu için ücretlerinizi öğrenebilir miyim?

DR. FATİH ADANACIOĞLU

Merhaba migren botoksundan hastalar ileri düzeyde fayda görmektedirler. Ücret ve detaylı bilgi için lütfen iletişim numaramızdan bizimle iletişime geçiniz.

• M
    MEL***17.05.2021

göz çevresindeki kaz ayakları için yapılan botoks uygulamasında ücret ne kadardır acaba?

DR. FATİH ADANACIOĞLU

Merhaba, etik kurallar nedeniyle bu platformda fiyat bilgisi veremiyoruz. 05523999080 nolu iletişim numaramızdan fiyat bilgisi alabilirsiniz. iyi günler

• M
    MUR***14.05.2021

Saç dökülmesi mevcut çoğu bölgede açılma var prp ile tedavi olmak istiyorum

DR. FATİH ADANACIOĞLU

Merhaba, Prp ve mezoterapi kombine tedavisi ile çok iyi sonuçlar almakatayız. farkedilir saç köklerinde miktar ve saç kıllarında kalınlık artışı olmaktadır.05523999080 nolu iletişim numaramızdan daha detaylı bilgi alabilirsiniz.

• U
    ULA***02.05.2021

Gece yatarken yada gündüz istem dışı dişlerimi sıkıyorum diş detoksu var mı varsa fiyat ne kadar

DR. FATİH ADANACIOĞLU

merhaba evet diş gıcırtmayı engellmek için masseter kasına botoks uyguluyoruz. ücret bilgisini kliniğimizi arayarak öğrenebilirsiniz.

• H
    HAB***04.12.2020

Göz çevremde lise sondan sonra oluşan morluklar bulunmakta 5-6 yıldır bu durumdan çok şikayetçiyim buna uygun bir işleminiz var mı acaba

DR. FATİH ADANACIOĞLU

Merhaba sizin şikayetinize sahip bir çok bayan varır.Bu durumlarda ışık dolgusu ve PRP uygulaması yapmaktayız ve inanılmaz olumlu sonuçlar almaktayız.Görüşmeye gelebilirseniz yüz yüze daha detaylı bilgi verebiliriz.